kAWAn2 =)



That's me .

That's me .

Tuesday, 8 May 2012

No Comen

ahirnyee on9 jgakk !! 
HAHA .. 
syee nax ckp ygg sye rinduukan dyy .. 
<3

Monday, 9 April 2012

Sakit Gastrik Yg Tak Terhingge

heyy ..:") da ame da updates ~~ ase rinduu plakk kat blogg nie . HEHE . aryy nie  sy tpkse alek awal dari skola .. nak tahu sb pe ? hm ..cm bise le .. sakit gastrik ..sy da agk da dtgg nyeew pnyakit uh =,= mmg sakit gyle ,xlrat nak jalan .nsb baikk de ying torng ,liza tlgg .. :D 
thank korangg !! ayah amek ..pas uh ,truz gi klinik .. :(
mmg xtahan ..
 nie haa ubatnye ..doktor da pesan jgn xmkn !! mkn ubat byk2 ..pehh .. pahit kot ..nsb baik wne oren uh MANIS .. HAHA ..yg ubt doktor suruh kunyah uuh pun MANIS jgakk ..
ngada2 ! hehe 
k la .
.ckup suda nisha brcerita pjgg lebat da nie .. HAHA ..

Friday, 23 March 2012

Olahraga

heyy .. korang!! 
:'(
ary niee mmg byak kje skola .. pening weyhh !! 
mak kite nak alik ptgg nie !!! yeahh !!
gembira!!
hehe .. nak tahu x ..
ary uhh kan , de latihan olahrage ..
kitee sdeyy sgat2 xdpat msuk ..:'(
mmg jelez gylee tgokk dorangg main ..
hmmm..tpy apakah dya .. aku da xbole msukk smpai aku abis skola ..
korangg sdeyyy x law ckgu tarikk smula olahrge ?
sdey kan ? tpy aku lagy thap sdey tahu x .. 
byak x ? sbnrye ade lagyy .. tpy xmuat nak gantung ..
sjak skola rendah agy ,aku olahrge .
tpy aku syukur aku dah smpai tahap wakil negeri ..:'(
aku xpat lupekan saat manis itu ..
mmg bez!!! mgu dpan doragg da gi kat kota put3 ..
aku arap dorangg menag !! :')
wlaupun xde orgg wakil form4,5 ..
cayook !! korangg !!

Wednesday, 21 March 2012

Dear My Fwenz


heyy ..haa .. nak tahu x nape kite tunjuk gmbar niee ? 
gambar niee kenangan bgy sy :(
sb kwan lame sy dary skola rendahh agy , dy msuk hospital ..
xde spe yg bgthu kite :(
hmm ..tpy xpe la ,bia pun agak trkilan ..
kite cume nak tahu bgamane kshatan dy ?
yg tepi skali
huk3 .. shikin , aku melawat kow aryy ahad k ..
member2 lame kite risaukan kow ..
aku arap kow cpat smbuh yea..
kuatkan smgat kow! ALLAH pasty tlg kite :')
aku akn selalu doakan tuk kwan2 kite :')
trutamanye kow ..
aku nak ckp aku rinduu kow :''(

shikin ,aku rindukan kow :''(
doakan tuk kwan aku ygg skunk tgah mlwan sakitnye :")
amin ..

Saturday, 17 March 2012

Masakan Ibu Sedap

heyy korangg . :P
k0rangg tgah wat pe tuhh ? 
da mkan ? hehe .
niee kite nak ckp mak kite da alek da
dary khusus . 
slme 1minggu weyh !!! 
byangkan sy kne msak ,kemas umah ..bla3 ..(mlaz)
tpy ibu alek skjap jea :(
ary isnin gi sne alek kat hotel seri malaysia kat larkin ..
huk3 .. sdey siot !!
ok2 . cube tgok kat ats uhh . skunk kite nak ckp sy rinduu msakan ibu taw !!
jeng3 .. sdap x ? HAHA . nampak sdap kann ..
aryy niee ibu msak sup dagingg !!
hehe . trme kase ibu sb msak sdap2 aryy niee :")
syg ibu ketat2 ..
susa kan law pisahkan nan ibu :(
huk3 .terpkir ygg anak kehilangan ibuu :"(
mmg sdeyy !!
k la .itu jea nisha nak ckp . HEHE .
nisha mkan lu yea . 
daa2 . syg korangg !!

Sunday, 11 March 2012

Ego

sdeynye hanye tuhan jea tahu :'(
sptutnyee nie peluang sy 
tuk mngubati rinduu yg kian menebal ..
tpy apakah daya ,ego menguasai diri ..
hnye smte2 kerna seorgg lelaki ..
shngge xkenal diri niee sndryy .. 
egonye aku! 
nangis xde gunenye .. 

Saturday, 3 March 2012

Rindu Tiade Henti

pejamkanlha mte mu jike kamu mrindui aku .. :')
aku akn pat mrsee .. kenangan kite makin kuat di ingatan ku ..wlaupun rindu kian kuat ..itu lha kekuatan bgy aku untuk truz bangkit ..^___^ aku yakin dgn izin Allah ,kite pasty jumpe .. aku akn sntiase mendoakan ksjahteraan .. :') wlaupun k0w lupekan aku yg brde di snie .. :') tpy xpe lhaa .. wlaupun aku agak tkilan .. aku yakin kite akn jmpe suatu ary nanty .. slagy nafas ku blom thenti ,slgy kenangan kuat di ingatan ku .. ^_______^

Sunday, 12 February 2012

Ma Auntie Weddingg

heyy :D hahaha
ary nieee 12.2.12 
cantikk kan trikh ..
haaa ..itu makcik sye nikah ..
syukur alhamdulillah 
makcik babe suda punn mjdy 
seorg isteri yg sah ..:')
tdy sye hampir jew na nges ..
huhuhu ..
temaa MERA ..
waah2 .. sye jdy pyambut tetamu ..
penat taw ..da laa kai ksut tumit .. hahaha :P
pas nikah tuhh ,truzz gi kat dewan tbung haji ..
spe thuu tmpatnye ? hehee .. 
waahhh ..dukk air-cond plakk tuhh ..
mekap xcair lagyy .. hahaha :P
mmg hepi laaa .. :)
kat sne jumpe kwan2 lmee .. 
on the way na alik tman rinting , adek2 sye sumee tdoe ..tmsukk sye laa ..
berdengkur !! hahahaa ..
dasyat ..
ok2 ..sye penat laa ..:P
moga mereka kekal ke akhir hayat ..mogaa djauhkan sglee musibahh yg mnimpaa olehh mereka . :)

Friday, 10 February 2012

Miss Wonder A

heyy .. :D
ary niee syee xskolaaa ..
hahaha ..
mlazz katakan ..
esokk makcik sye na kawen ..
temaa merah ..
waaaah2 .. sye kurng suke wne merah .. 
tbe2 tringat plakk Wonder A ..
i miss youu !!! 
na ngess mlalak laaa .. :'(

Tuesday, 7 February 2012

Masih Berharap ?


Andai kau sayang , Benar-benar sayang , Usahlah dipendam bermain rasa ,Jiwa terseksa , Sungguh aku malu , Mencurah cinta , Namun tak berbalas , Mengharap sayang kasihnya orang , Entah sampai bila , Ingin ku bertanya apakah ubatnya ,Hati ku rindu rindu tak keruan , Makin nak dilupa , Hati tambah resah , Aku pun tak tahu , Dekat-dekat disayang , Jauh-jauh dikenang , Begitulah hebatnya cinta ku , Entah apa kau mahu , Kasih sudah ku beri ,Aku tak tahan , Hanya bayang-bayang wajah mu , Sering bermain di ingatan , Usahlah lagi engkau biarkan , Ku pohon cinta suci mu , Kian lama ku menyimpan rindu ,Sering ku alunkan lagu syahdu ,Memujuk hati ku yang rawan ,Amat payah ku rasakan .. 
(:

Saturday, 4 February 2012

Ma Old Fwenz


heyy .. ^_^ ary niee sye de certee taw :D
pasal kwan lame ..
tdykan sye nan family pergi kenduri kat bdekatan nan umaa syee ..
pas uhh ,sye tsrmpakk kwan drjah 6 ..
mmg tkejut .. sb dye  ckap dy skola at tganuu ..
dye tnguu sye kt snee ..
tpy sye xprgi ..
syg tngalkan skolaa smktr2 ..
dye laa kwan baikk syee sjak drjah 4 laggy  ..
:'(
syee rinduukann dyee .. 
dye snyum :) 
dye tgur syee .. tnye khbar .. :)
upe2nyee tujuan dye dtg snii ,tyme ct skolaa jew dye dtg sniee .. :'(
btpe beratnyee aty syee na lpaskn dye .. 
tpy demi mse dpan ,sye tpkse .. :'(

Wednesday, 1 February 2012

Semangat Tak Pernah Putus

assalamualaikum Dan salam 1 MALAYSIA =)
heyy korang ..niee sye de cter taw !! ary pling hepi ,n x myangkee . :'))
tdy de merentas desa kt skolaa .. sye ase mmg xde smgat ..tpy dsbkan kwn sye da anggap adek sndry ..
sye wat yg tbaikk .. yee laa ,dy na pinda ..dye arap sgad kite org menang ..
tpy syukur3 .. :')) sye pat n0.4 !!! alhamdulillah .. dlm pjalanan tuhhh ,sye bolee pkir 'dye'(some1)
de kt sini ,bgy skongan kt sye ..tpy hakikatnyee dy xdee kt situu  .. :') dy llaa pmbakar smgat sye !! :D pas abis larii ,, sye nges ..mmg xnsngke .. syukur pada ALLAH ..:D wlaaupun shima dapt n0,3 ..:) sye xkesaa .. wlaaupun kaki sye cramps abis ,tpy syukur sgad2 ..
sye pat kwalkan penafasan ,x sesak nafas .. :D amin3 ..
tmekase kwan2 !! aku syg k0wang !! :D wlaupun rmai xske sye menang .. sye redhaa ..
pas alikk jew ,sye truz msg dy ..walaupunn hpne dy off (kt asrama) dary smse ke masa ,sye akn msg dy .. :D
awkk ,sye btul2 rinduukann awk ..maaf sb syee dingin nan awk .. :'( sye arap kitee jmpee kmbaill dgn izin-Nya ..

Thursday, 26 January 2012

hanye tuhan jew tahuu

assalamualaikum Dan salam 1 MALAYSIA =)
heyy k0rang ! hahaha ..da mlm2 ,kitee xtdoee agy .. :( xngantuk ..tbe2 plakk na updates ..
huhu .. mr.evil ? hahaha .. kite mseh egt pngilan tuhh . :D  etu kwn sye yg bgy idea ! 
tpy kite .. ahli sihir .. esh3 .jaatnyee ... hahah ..kiterg xjaat ,cume xnsgjee .. :P 
kitee rse rindduu plakk gelaran tuh .. huhu .. sye xrinduu dy ,tpy sye rinduu kenangan akhir bsme dy .. :) 
saat kiteorg gduh kt kelas ,myakat sye ..n MARKER .. spe xegt psl marker ? hahaha .. hnye dy thuu jew lhaa .. :) 
rinduu smkkin menebal !! aaaarghh !! sdey thap gaban !! aduh !!
kite niee ego ke ? :(  sungguh !! sye ske dy pergi tpy xthuu de tmbul prsaan sdey .. sye pelik npe sye nges ?
pelik sgt2 !! sumpah ! tbe2 sye trengat !! sye xsngke allah makbulkan doa sye .. ya allah .. tpy sye xna nan dy !!
sye tetap benci dy smpai bile2 !! n ia xkn brbah !! tpy sye takut akn brbah prsaan niee dgn cre amek beratnye , lwaknyee .. hmmm .. pening thuu x ! jikee mse tuhh perjumpaan kitee ,perpisahan kitee .. sye arap sgat etuu kali TERAKHIR  pertemuan kite . :')
 bia lhaa sye nges smahunyee  ,awk xusahkan pdulikan sye .. menangis da de dlm jiwa sye ..

Tuesday, 24 January 2012

Maafkan Aku

 assalamualaikum Dan salam 1 MALAYSIA =)

‎"Tuhan Tunjukkan Jalan

Untuk Menempuhi Dugaan Ini,
Teman Maafkan Jika Ku MelukakanMu"

"Aku Tidakkan Berdaya Menahan Hibanya
Rasa Kau Pergi Meninggalkan Diri Ku..
Redhalah Apa Terjadi Mungkin
Ada Rahmat Yang Tersembunyi"
maafkan aku!! :'(

Saturday, 21 January 2012

Inilah Kehidupan..

assalamualaikum Dan salam 1 MALAYSIA =)

banyak hal indah dalam hidup,,,,,dari sahabat berubah jadi cinta.....dari benci berubah rasa ke cinta.....dalam permusuhan lambat laut menjadipershabatan....dari teman menjadi sahabat.....lalu yang tak kenal menjadi teman.....lalu dari pershabatan akan munculpersaudaraan.....seperti rasaku yang menyayangi sahabat.....seperti rasaku mencintai saudara sedarah.....senyum tulus dan sayang untukmusahabatku,,,,,,,:)

satu kata tak akan pernah cukup untuk menyampaikan bahwa aku menyayangimusahabat. ...banyak cara akan aku lakukan agar engkau tetap tersenyum tulus untuku.....bagiku engkau adalah dunia....tempat aku merasa nyaman untuk menunjukan apa yang aku rasa.....bagiku engkau adalah bintang.....ketika aku merasa dunia sudah gelap.....engkau rangkul aku, bawa aku kembali menuju jalan untuk melewatinya bersama.....terima kasih sahabatku.


apakah kalian tahu megapa tuhan memberi kekurangan,,,,sebagai contoh,,,,,manusia yang memiliki kekurangan,,, adalah manusia yang paling beruntung,,,,karena jika ia mempunyai kelebihan,,,,,mungkin dia akan menjadi manusia yang amat sombong dengan segala yang ia punya,,,,sedangkan manusia yang kekurangan,,,,dia akan belajar kesabaran yang luar biasa,,,,jadi jangan pernah malu atas kekurangan kita,,,,,karena kekurangan adalah cermin untuk kita mengendalikan diri.... :D



menitikan satu harapan yang mungkin akan terjadi,,,walau aku tak yakin....tak yakin karena satu hal...yakin karena semua akan terlihat baik2 saja.....membuatnya menjadi sulit..walau terlihat mudah....tapi aku hanya percaya...penciptaku pasti memberikan yang terbaik untuku,,,:)


hidup itu ngak usah selalu bergaya,,mentang2 tiap hari pake tas dari kulitbuaya,,,gimana nanti kalo udah ngak punya,,,terus ngak berdaya,,,udah ngak jadi orng kaya,,jangan sampe minta tolong sama saya...(baca gaya nge-rapp) hahahahahahaha


hidup untuk dijalani,,,direnungkan,,,menikmati sebuah ciptaanya,,,menjalani yang terbaik,,,mensyukuri yang diberikan,,,memberikan apapun yang orang lain butuhkan,,,,hidup untuk menghargai sesama,,jalani saja hidup,,hidupseperti peta,,sudah punya jalan,,,dan kadang benar,,kadang kita tersesat,,,makanya kita hidup untuk memperbaiki,,,:)



jika kita benar2 mencintai seseorang,,namun tak tahu mengapa alasanmencintainya,,mungkin itu cinta sejati,,,namun jika kita membenciseseorang dan tak tahu alasanya,,,apakah mungkin itu benci sejati??


aku berfikir maka aku ada,,,aku berfikir maka aku hidup,,,itu artinya aku hidup karena pikiranku yang tak pernah mau mati,,,bukan karena suplai makananku,,,bukan karena kebahagiaanku,,,,apapun yang kamu alami,,,lebih baikpikirkan dan rasakan,,,,,,


aku bekerja karena aku ada,,,aku hidup karena aku ditakdirkan,,,,,akudilahirkan pasti punya fungsi....aku hidup pasti akan mati...aku bekerja psti akan berhenti,,,karena hidup hanya sebuah proses....proses untuk memulai dan mengakhiri..



assalamualaikum Dan salam 1 MALAYSIA =)

aku benci ketika merasa sendiri...
hanya hitam....
warna kelam...warna kesepian...
kesepian karena tak ada rasa keramaian...
ingin rasanya aku mati...
mati, lalu hilang...
aku tak akan perduli walaupun mereka menangis...
karena itu yang aku inginkan...
aku ingin kalian merasakan kesedihanku ketika aku kesepian....
kesepian karena tak ada kasih sayang untukku...
walau aku ditempat ramai...
semua terasa sepi...
air mata sudah habis untuk menangis...
masih tak aku dapatkan kebahagiaan itu...
yang masih tersisa hanya kesepian...
yang akan selalu hadir untuk selamanya...

Friday, 20 January 2012

demam ..demam ..

assalamualaikum Dan salam 1 MALAYSIA =)
ary niee aq xthuu na cter pee .. 
demam xkebas2 .. da mkn ubat ..
aduhai .. mlang  btul lhaa .. pale berat smcm ..
huhuhu .. tbe2 tegt plakk kesa2 wonde A .. hahaha .. 
ase sdey jewk bile teringat gelagat dorang ..
ramai syeh pinda .. aq p0n xsngkee .. 
n xdsngke allah makbulkan doa aq .. npe aq xpasan ?
aq xthu dgn spe aq na luahkn .. law nan bestie , t dy slah fham ..
hmmm .. tpy na wat cmne .. aq arap aq xjmpe dorang agy ..
wlau sjaat ne aq kt dyorng , aq tetap sdey cm org lain ..
smpai bilee aq trus cmniee ? sunguh ! aq da bjnji pda dri ku .. 
xsskali tngisi lagy ..tpy hakikatnye aq bkn permpuan kuatt .. aq xthan sgad2 ..
ckuplhaa aq khilangan seorg kwan .. yg da amek sbhgian dri ku ..
tpy sbhgian nye lagy aq xkn biakan elang ..
hakikatnyee ,, xde smgat dlm dri ku niee .. 
hmmmm ... kecewenyee ...

Thursday, 19 January 2012

sdeynyee ..

assalamualaikum Dan salam 1 MALAYSIA =)
hanye tuhan je thuu keadaan aq skunk niee ..
hmmm .. mmg sdey gylee lhaaa .. 
wlau sjaat mne aq niee ,,aq ttp sdey cm org lainn .. 
bru aq pat rse khilangan serg KWAN ..
AQ da xde spe2 lgy .. melainkn kwn2 aq ..
ssnguhnye aq bkn prempuan kuat ..
tetap mgalir air mate ...
yg smgatnye abis diragut .
pe aq ptut wat ??
aq xna sume niee ..

assalamualaikum Dan salam 1 MALAYSIA =)

hye sume !! ^____^
btpe RINDUnye aq kt korang ,ma fwens ..hehee ..yelha t k0rang pindah ,tngal aq sorang2 .. huhu .. tpy xpe ..aq xkn perna lupekn korang lha .. ^___^ KENANGAN kite tetap aq simpan .. kcuali org yg aq BNCI ..
aq cube hpuskn .. ^___^ 
goodluck !!